До теми «Прикметник».
Орфографічний бар’єр.
Від поданих географічних назв
утворити прикметники.
Сиваш, Гадяч, Рига, Люксембург,
Чехія, Чикаго, Кременчук.
Словотвірний бар’єр.
Від наведених пар слів утворити
складні прикметники.
Широкий, поле; машина,
будувати; шістнадцять, поверх; синій, око; мова, стилістика;
Лексичний бар’єр.
З’ясуйте лексичне значення
поданих прикметників.
Картатий, довготелесий,
крислатий, звитяжний.
Морфологічний бар’єр.
Провідміняти прикметники.
Колючий, свіже, Василів,
широколиций.
Синтаксичний бар’єр.
Визначити синтаксичні функції
прикметників у тексті.
2.
Гра
«Відгадай слово за фразеологізмом». Назви використаний фразеологізм.
Її можна ламати, губити,
сушити, забивати, на ній можна ходити і вона може бути дірявою (голова).
Їх можна гріти, умити,
опустити, скласти. Вони можуть бути золоті (руки).
Ним можна крутити, його можна
дерти, на ньому можна щось зарубати (ніс).
Їх можна розвісити, опустити,
нашорошити (вуха).
3.
Гра
«Чомучка».
Прочитавши текст учні повинні сформулювати до нього шість
журналістських запитань: що ? де ? коли ? як ? чому ? навіщо ?
Комментариев нет:
Отправить комментарий